Miért az MVÜK?

A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségét (MVÜK) azért hívtuk életre, hogy rendszeres üzleti kapcsolatépítő találkozók formájában meghonosítsuk Magyarországon a professzionális üzleti kapcsolatépítést, és hozzájáruljunk a vállalkozói társadalom fejlődéséhez.

Az MVÜK célja, küldetése

Rendezvényeinken (üzleti klubjainkban) lehetőséget teremtünk a cégek vezetőinek arra, hogy megismerjék egymást, stratégiai-partneri szövetségeket kössenek, és amennyiben igényük van rá, megbízható partnerekkel üzletelhessenek az ország bármely részéről.

A kapcsolatépítő üzleti találkozók konkrét célja

Üzleti találkozóink célja, hogy a résztvevők feltérképezzék egymás ismeretségi rendszerét, és olyan kapcsolódási pontokat találjanak, amelyekből jövedelmező együttműködések, stratégiai partnerségek, üzletek születnek. Fontos, hogy a cégek vezetői között kialakuljon a bizalom, és hogy egymásnak ajánljanak üzleti partnereket, beszállítókat, stratégiai partnereket, vagy akár ügyfeleket is. Találkozóinkon nem cél, hogy az egyik cég eladjon valamit a másiknak.

Az MVÜK kapcsolatépítő üzleti találkozók legfőbb jellemzői

  • átlagosan 25-35 cég vezetője vesz részt minden eseményen
  • profi tréner irányítása mellett folyik a munka
  • egyedi lebonyolítási módszerrel működünk
  • a cégek vezetői baráti légkörben ismerkednek meg egymással
  • a bemutatkozás, illetve a beszélgetések 4-6 fős asztalok mellett valósulnak meg
  • a 3 órás időtartam alatt minimum 20-25 céggel tud közelebbi kapcsolatba kerülni minden résztvevő

Az üzleti találkozók menete

A cégek vezetői 5-6 asztalnál foglalnak helyet, és minden asztaltársaságnak 25-28 perce van interaktív beszélgetést folytatni (bemutatkozás, kapcsolódási pontok keresése). Minden asztalnál ülnek tagok és vendégek egyaránt. A résztvevőket egy matematikai algoritmus úgy rendezi egész délelőtt, hogy szinte mindenki mindenkivel meg tudjon ismerkedni, tudjon beszélgetni.

Az MVÜK egyedi modelljének előnyei

  1. Megfelelő idő áll rendelkezésre a bemutatkozásra (3-5 perc/fő)
  2. Kevésbé stresszes környezet (5-6 fő előtt, baráti hangulatban történő bemutatkozás)
  3. Interaktív bemutatkozások
  4. 25-30 cégvezetőt ismerhet meg közvetlenül minden alkalommal
  5. 90%-ban vezetők, döntéshozók vesznek részt a találkozókon
  6. Azonos fejlettségi szintű cégvezetők találkoznak
  7. A vendégeknek köszönhetően folyamatosan új cégvezetőkkel ismerkedhet meg
  8. Havi találkozók, melyek előre meghatározott időpontban vannak, így tervezhetőek
  9. Profi moderátor (csak szükség esetén avatkozik be)
  10. Szegmentáció! (= Hasonló méretű cégek találkoznak a rendezvényeken!)

Az üzleti találkozókon való rendszeres részvétel eredménye

  • stratégiai partnerek megismerése
  • megbízható beszerzési források megtalálása
  • új iparágak megismerése
  • új ügyfelek szerzése
  • új, innovatív módszerek, megoldások megismerése
  • üzleti problémákra megoldások találása
  • költség- és időmegtakarítás