A közösségi média rejtélyes világába merülünk az MVÜK 11. Női Klubján

A közösségi média rejtélyes világába merülünk az MVÜK 11. Női Klubján

815 531 mvukzrt

Az online, illetve kifejezetten a közösségi média felületeken megjelenés, megnyilvánulás, legyen az magántermészetű, vagy vállalati szintű, manapság életstílussá vált. Számos szakember, és még több márka saját brandjének építésénél, ügyfél kommunikációjának tervezésénél és egy sereg egyéb területen elengedhetetlen elemként számol a közösségi médiumokkal.

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube, hogy csak néhányat soroljunk közülük. Ez alkalommal két közösségi média csatorna kerül majd terítékre: a Facebook és a LinkedIn.

  • Hogy érdemes ezeket a csatornákat úgy használnunk, hogy hatékonyan szolgálják céljainkat, és ne váljunk függőkké tőlük?
  • Érdemes-e egyáltalán fent lenni rajtuk?
  • A mai üzleti világban mennyire elvárás az, hogy akár egy vezető, akár egy cég saját profillal vagy profilokkal rendelkezzen?
  • Milyen célokat szolgálhatnak jól ezek a csatornák?

Ezekről, és még sok izgalmas kérdésről esik majd szó 11. Női Klubunkon, ahol vendégünk Vrancsik János, online marketing szakértő a közösségi média rejtélyes világába kalauzol majd minket.

Szoktuk kérni az eseményeken, hogy kapcsoljátok ki a telefonjaitokat. Most az ellenkezőjét kérjük majd néha: kapcsoljátok be, és nézzük meg együtt, hogy hogy is álltok ezen a téren.

Időpont: 2019. július 16., 9.00 – 11.30

Helyszín: Sushi Sei Étterem, 1036 Budapest, Bécsi út 58.

Részvételi díj: 4.900 Ft + áfa (Az első alkalom grátisz)

Ár-érték arányban páratlan

Az online marketingeszközök költséghatékonysága számottevően kedvezőbb minden hagyományos marketing eszköznél. Ezért sokan úgy tekintenek rájuk, hogy bármelyiket és bárhogyan is használják, biztosan megtérül a befektetett idő, pénz és energia.

Számos online marketing csatorna és eszköz közül válogathatunk ma már. Sokunk számára azonban nem mindig egyértelmű, hogy melyiket, vagy melyeket érdemes használni, és hogyan. A kérdés megválaszolásánál több mindent ajánlott figyelembe venni kezdve a kommunikációs célunkkal kezdve, a célcsoportokon keresztül a megfelelő időzítésig.

Az online marketing csatornák páratlanok abból a szempontból, hogy nincs még egy olyan kommunikációs eszköz, amelyen át hasonlóan nagy közösséget vagyunk képesek elérni ugyanolyan alacsony költségráfordítással. Tulajdonképpen függetlenül attól, hogy mi az elsődleges célunk elkerülhetetlen, hogy egyre többen ismerjék meg a márkánkat, a témánkat, vagy bármi mást, amiről kommunikálunk.

Jól célozható közönség

Az online marketing egyik óriási előnye, hogy kampányaink közönségének pontos meghatározása után könnyű megcélozni a kiválasztott csoportot. És ha érdeklődést váltunk ki, akkor már csak az a dolgunk, hogy konvertáljuk az érdeklődőket ügyfelekké.

A Facebook Magyarországon bizonyos források szerint körülbelül 6 millió felhasználóval bírt 2018-ban, míg a LinkedIn több mint 700.000 magyar profillal rendelkezik, ezek a számok elég meggyőzőek. Már csak jó stratégia kell ahhoz, hogy hatékonyan legyünk képesek használni a céljainkra ezeket a csatornákat…

 

Gyere el, csatlakozz hozzánk és légy részese egy kötetlen találkozónak, ahol nemcsak a női vezetőket is érintő témákról beszélgetünk, hanem új üzleti kapcsolatokat is építhetsz.

Jelenlétedre feltétlenül számítunk!

A jelentkezéssel és az eseményen való részvétellel elfogadom, hogy az eseményen kép- és esetlegesen videó- és hangfelvétel készül. Előzetesen és kifejezetten hozzájárulásomat adom a rólam készült felvételek rögzítéséhez, és ahhoz, hogy azokat az MVÜK promóciós célokra felhasználja digitális média csatornáin és/vagy nyomtatott anyagain.

ÉRDEKLŐDÉS
Amennyiben meghaladja cégének éves árbevétele a 100 millió forintot, kérjük, jelezze érdeklődését az alábbi űrlap kitöltésével!
*
*
*
*
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
*
*
*
REGISZTRÁCIÓ
Kérjük, jelezze érdeklődési szándékát az alábbi űrlap kitöltésével!
{custom-field-o1ur}
{custom-field-Qy4W}
{custom-field-doRQ}
{custom-field-6s8j}
*
*
*
*
{custom-field-WJqj}
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
*
*
*
{custom-field-W82G}
REGISZTRÁCIÓ
Kérjük, jelezze érdeklődési szándékát az alábbi űrlap kitöltésével!
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
REGISTRATION
If you are a leader of a company whose net sales exceed HUF 100 million, please register here.
*
*
*
*
I have read and understood the privacy statement.
 Your data is handled confidentially!
Fields marked with * are required.
*
*
*
ÉRDEKLŐDÉS
Kérjük, töltse ki az alábbi adatokat!
*
*
*
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
*
ÉRDEKLŐDÉS
Kérjük, töltse ki az alábbi adatokat!
*
*
*
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
*