Balázs Ildikó – vállalati kapcsolatok igazgató, Auchan Magyarország Kft.

Érintésmentes gazdaság: kereskedelem, benchmark, Érintésmentes gazdaság: kereskedelem, benchmark, érintésmentes csomagolás és logisztika. A COVID-világ számos változást hozott az életünkbe. A home office szélesebb körű elterjedése és a digitalizáció rohamos fejlődése mellett, egyre gyakrabban találkozunk az „érintésmentes” kifejezéssel. De vajon ez valóban így van? Valós fogyasztói igény ez, vagy csak a kínálati oldalon gondolják így? Általánosságban elmondható, hogy aki lépést tud tartani az új igényekkel, az helyzetelőnyt szerez. Ez közgazdasági alaptétel, így természetesen most is érvényes az offline kereskedelemben és az online értékesítésben is, ahol egyaránt megfigyelhetők az érintésmentesség irányába tett lépések. Az élelmiszerüzletekben az önkiszolgáló kasszák elszaporodása, vagy éppen a termékek egységenkénti csomagolása mind-mind az érintésmentes üzletmenet irányába mutató törekvés egy-egy vívmánya. Megfigyelhető tendencia, hogy egyre elterjedtebb a házhozszállítás, még azok körében is, akik korábban tartózkodtak ettől a vásárlási módtól. De vajon hogyan alakul a kiszállított áru érintésmentessége? Milyen újdonságokat és fejlesztéseket hoz ez az új trend maga után? Hogyan követi le az áruk mozgását a logisztika, milyen a GPS ma, és miként tudja az áru célba érését a leghatékonyabbá tenni? Melyek az érintésmentes gazdaság legfőbb eddigi tanulságai? Tartsatok velünk 400M+ rendezvényünkön, mert a kérdések egészen biztosan nem maradnak megválaszolatlanul.

Időpont: 2021.01.21. 400M+ Csoportrendezvény

Beszélgetőpartner: Dalos Anikó, marketingvezető, MVÜK Zrt.