A kommunikáció világában az elmúlt évek divatszava lett a purpose. Mi helyett érkezett, és mit jelent és mire ösztönöz egy nagyvállalat esetében? A választ erre a kérdésre Szabó Bélától, a Magyar Telekom márka- és fogyasztói kommunikációs igazgatójától várjuk. Béla feketeöves szakember, itthon és külföldön is bizonyított, ezért joggal faggatom majd arról, hogy lehetőség, felelősség vagy talán kötelezettség egy márkának, hogy az üzleten túli kérdésekben is állást foglaljon. Ahogyan szóba kerül az is, hogyan érdemes beszélgetésbe elegyedni a vásárlóval, és lehet-e személyre szabni mainstream üzeneteket? A Telekom megkerülhetetlen szereplő a kis- és középvállalati szektor üzleti kommunikációjában, így az ebben rejlő tervekre és lehetőségekre is kitérünk majd. Ahogyan megismerjük a vezetői módszert, amely motiváló közeleget teremt az alkotni akaróknak. Beszélgetőtársamat 2021-ben első helyezett lett a Marketing és Média szaklap listáján, amely a legbefolyásosabb marketing döntéshozókat állítja sorrendbe.
Ezúton szeretettel meghívunk az MVÜK 400+ csoportrendezvényre, a Haris Parkban és Microsoft Teams Online platformon tartunk. Az MVÜK csoport találkozó rendezvényén Partnereink és Vendégeink – egy különleges módszertannak köszönhetően – hozzájuk hasonló méretű cégekkel találkoznak.
Vezetői kapcsolatépítés, üzletszerzés és tapasztalatcsere állnak november 11-i hibrid csoportrendezvényünk fókuszában. Kérlek jelezd, hogy részt veszel-e a rendezvényen. A találkozónkat a megszokott kis asztalos beszélgetések keretében tartjuk.
Helyszín: Haris Park / MS Teams
A jelentkezéssel és az eseményen való részvétellel résztvevőink elfogadják, hogy az eseményen kép- és esetlegesen videó- és hangfelvétel készül. Előzetesen és kifejezetten hozzájárulásukat adják a róluk készült felvételek rögzítéséhez, és ahhoz, hogy azokat az MVÜK promóciós célokra felhasználja digitális média csatornáin és/vagy nyomtatott anyagain.