Ügyfélélmény: a hűség kulcsa – mérd, értsd, fejleszd!
Szeretnétek tudni, hogyan növelhetitek ügyfeleitek elégedettségét, és hogyan érhetitek el, hogy hűségesek maradjanak vállalatotokhoz? Gyertek el workshopunkra, ahol szakértőink segítségével bemutatjuk a legújabb eszközöket és módszereket, amelyekkel nemcsak megismerhetitek ügyfeleitek véleményét, de javíthatjátok is a szolgáltatásaitokat! Vezető szakértők gyakorlati példákkal, eredményekkel és tanácsokkal segítenek eligazodni az ügyfélélmény-kutatás és ügyfélelégedettség-mérés világában. A Café esemény során bemutatjuk az ügyfélélmény-kutatás főbb területeit, a Self-Audit applikációt és annak eredményeit, valamint a Business Intelligence programok hatását a vállalat fejlődésére. Emellett bemutatásra kerül a Google My Business projekt is, amely az online megjelenés minőségére tud kiemelkedő hatást gyakorolni.
Café eseményünket elsősorban olyan cégeknek ajánljuk, akik komolyan veszik az ügyfélélmény javítását, innovatív megoldásokat keresnek, és készek fejleszteni belső folyamataikat a versenyképesség növelése érdekében. Ha fontos számodra az ügyfeleid elégedettsége és hűsége, itt a helyed!
Időpont: 2024.10.16., 14:00 – 17:00
Témagazda: Zsiga Jenő – ügyvezető igazgató, Bare International Hungary Kft.
MVÜK házigazda: Gliga-Vermesi Erzsébet – üzletfejlesztési specialista, MVÜK Zrt., Deák Vera – üzletfejlesztési specialista, MVÜK Zrt.
Helyszín: White House irodaház, 1134 Budapest, Váci út 47.
Ár: 7 500,- Ft + Áfa
A jelentkezéssel és az eseményen való részvétellel résztvevőink elfogadják, hogy az eseményen kép- és esetlegesen videó- és hangfelvétel készül. Előzetesen és kifejezetten hozzájárulásukat adják a róluk készült felvételek rögzítéséhez, és ahhoz, hogy azokat az MVÜK promóciós célokra felhasználja digitális média csatornáin és/vagy nyomtatott anyagain.