Frank Odzuck-ot, az egyik legismertebb magyar márkát birtokló cél vezérigazgatóját karrierje az élelmiszeriparhoz köti. Az Eduscho-nál kezdett, aztán a Nestle-Schöllerhez került. Húsz éve, 2003-ban pedig kiválasztották a Zwack Unicum Nyrt. élére. Három évre rá azt mondta róla az akkori elnök, a legendás Zwack Péter, hogy irányításával a “megújulás képessége mellett őrizhette meg a cég a családi vállalat alapértékeit”. Beszélgetésünkben ezt a két fontos kifejezést, a megújulást és az alapértékek egységét helyezem a középpontba, amikor végigtekintünk a tiszteletet parancsoló két évtizeden. Vajon mi okozta kezdetekben a legnagyobb kihívást, s mi jelentette azt később? És mivel küzdenek most? Miként változott meg a hazai piacon és a nemzetközi versenyben elfoglalt pozíció? Milyen folyamat vezetett az új Unicum ízek bevezetéséhez, miként illeszkedett a portfolióba a borüzletág? Kitérünk természetesen a Hungarikumnak számító Unicum titkos receptjére – de azt sajnos nem ígérhetem, hogy meg is ismerkedünk vele! – és arra is, miként befolyásolja a közel 150 éves márka életét a fogyasztói ízlés változása vagy éppen az ESG-szabályozás. Tarts velünk és kérdezz Te is!
Az onlyCEO kizárólag első számú vezetőknek – “CEO”-knak – kínál különleges közösséget. Eseményeinken egyszerre adott a hasonlóakkal való találkozás öröme, a tanulás lehetősége és a személyes döntésekre fordítható üzleti inspiráció.
Helyszín: Haris Park
Bizonyára hallottál már róla, hogy elindult az „MVÜK – értékes üzleti közösség” mobilalkalmazás, elsősorban azért, hogy megkönnyítsük az eligazodást a folyamatosan bővülő eseménykínálatunkban. Amennyiben már letöltötted eseményeinkre a visszajelzésedet elsősorban azon keresztül várjuk. Abban az esetben, ha még nem tetted volna meg, kérünk, hogy töltsd le az alkalmazást, és használd. Használatáról, a letöltésről itt tudsz tájékozódni.