Hogyan profitálok legjobban az MVÜK lehetőségeiből?

MVÜK, mint lehetőség

A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben hisszük, és tapasztaljuk, hogy felértékelődik a minél sokrétűbb tájékozódás jelentősége éppen úgy, mint a közösség ereje.  Ezért buzdítunk Téged is arra, hogy

  • Használd ki
    • a kerekasztalbeszélgetésben rejlő lehetőségeket,
    • az üzletfejlesztőd támogatását, és az általa közvetített kapcsolásokban rejlő potenciált,
    • a közösség, mint védőháló erejét.

Hisszük, hogy minél interaktívabb, nyíltabb jelenléttel vagy jelen a közösségünkben, minél több eseményünkön veszel részt, csatlakozol a számodra releváns Klubjainkhoz, annál jobban ki tudod használni az MVÜK értékes üzleti közösségében rejlő erőt, lehetőséget.

Üzletfejlesztés, mint a személyes törődés záloga

Az MVÜK egyik kiemelt szolgáltatása az üzletfejlesztés, így minden tagot egy kijelölt szakember támogat a közösségen belül

  • hagyományos kihívásoktól eltérő üzleti problémák megválaszolásában (Business Assisitance)
  • releváns üzleti kapcsolatok kialakításában.( Business Connect)

Üzletfejlesztési specialistád üzleti – emberi kapcsolódási igényed esetén a tagságon belül vagy a tagságon keresztül elérhető más magyarországi vállalkozásokhoz segít eljutni. 

Az összekapcsolások eredménye nagyban függ az összekapcsolt Tagok, így a Te aktivitásodtól is. Érdemes ezeket a lehetőségeket időben és hatékonyan kezelni.

Tapasztalatunk szerint azok a Tagjaink tudják leginkább kihasználni az üzletfejlesztési szolgáltatás előnyeit, akik mernek kérni, aktívak az összekapcsolások kezelésében és saját kapcsolatrendszerüket is aktívan ajánlják üzletfejlesztőiket keresztül.

A bemutatkozás ereje

Kerekasztalbeszélgetéseinken minden tagunknak lehetősége van arra, hogy bemutassa magát, a céget, amelyet képvisel és felvázolja asztaltársainak az éppen aktuális kihívásait, azért, hogy az asztaltársaságban résztvevők és az azt moderáló MVÜK kolléga segíthessen annak megoldásában. A rövid bemutatkozásban, tapasztalataink szerint az alábbiakra érdemes kitérni.

  • Név, cégnév, amelyet képviselünk, legfontosabb tevékenységi körök, erősségeink, miben vagyunk jobbak, erősebbek, mások, mint a versenytársaink?
  • Milyen típusú cégekhez keresünk kapcsolatot?
  • Jövőbeli üzleti terveink, várható fejlesztések, újítások, innovációs irányok.
  • Milyen típusú cégek alkotják a célcsoportunkat?
  • Ki számunkra az ideális stratégiai partner?
  • Milyen üzleti nehézségek, kihívások foglalkoztatnak leginkább? Miben kérünk támogatást, jógyakorlatot?
  • Miben tudunk segíteni a tagtársainknak?
  • Milyen referenciákkal rendelkezünk, ahol valóban élő a kapcsolatunk?

 

További történetekért, az MVÜK tagságával kapcsolatos friss és aktuális hírekért kövess minket Facebook és LinkedIn oldalainkon! Eseményeinket itt találod!