Ügyfélgondozás, ügyfélélmény

Ügyfélgondozás, ügyfélélmény

1007 569 Mészáros György

Szeptember 17-én került megrendezésre egy újabb sikeres Café rendezvényünk, ezúttal a Dunapark Kávéházban, amely az ügyfélgondozás, ügyfélélmény témakörét járta körbe Kotroczó Zoltán az ADERTIS Kft. üzletfejlesztési vezetőjének szakmai támogatásával, és Tóth Gábor MVÜK üzletfejlesztési specialista moderálásával.

Az üzleti kapcsolatok jelentősége és így a vállalati értékalakításban betöltött szerepe egyre inkább hangsúlyossá válik a vállalakozások életében, így a személyes kapcsolatoknak is egyre nagyobb jelentősége van az üzleti modellekben. Az partnerkapcsolatok a vállalati működés minden területét áthatják, olyannyira, hogy egyes statisztikák szerint az üzleti megállapodások több mint fele barátságok, ajánlások, bizalmi kapcsolatok alapján köttetnek. Éppen ezért ma már elengedhetetlen a személyes kapcsolódás, nem csak üzletkötői, de felsővezetői szinten egyaránt. Sőt, még jobb, ha egy-egy vállalattól többen is tartják a kapcsolatot az ügyfelekkel, partnerekkel, mert így garantálható, az azonnali rendelkezésre állás, ami a mai felgyorsult világban egyre inkább alapvető követelménynek számít.

Összességében elmondható, hogy szükséges időt és energiát fektetnünk a jó partnerkapcsolatok kialakításába, fenntartásába és elmélyítésébe egyaránt. Partnerkapcsolatokat emlegetünk, mert egyre inkább tapasztalható trend, hogy a vállalkozások partnerként tekintenek ügyfeleikre. Nem csak a termék, szolgáltatás eladása vagy éppen az utólagos support ez esetben a cél. A partnerkapcsolatok kiépítésére, mélyítésére a szakemberek szerint érdemes egyfajta befektetésként tekintenünk, amely hosszú távú együttműködést, bizalmi kapcsolat kiépítését, személyes kapcsolódást eredményez.  Olyan értékes kapcsolati tőkét tudunk így kialakítani, amely személy szerint hozzánk kötődik, és nem a pozíciónkhoz, vagy a vállalathoz, ahol éppen dolgozunk. Arról nem is beszélve, hogy értékajánlatunknak fontos eleme lehet a személyes ajánlás is, amely további üzleti megállapodásokat, személyes kapcsolódásokat eredményezhet. A szájról szájra terjedő reklám pedig az egyik legjobb módja a marketingnek, hiszen a szájpropagandánál nincs hitelesebb. A World of Mouth erejét mi sem bizonyítja jobban, mint azok a tanulmányok, amelyek szerint a szájról szájra terjedő reklámok közel kétszer annyi realizált értékesítést és lojális vásárlót generálnak, mint klasszikus, fizetett társaik.

REGISZTRÁCIÓ
Kérjük, jelezze érdeklődési szándékát az alábbi űrlap kitöltésével!
*
*
*
*
Elolvastam és megértettem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat
 Adatait harmadik félnek soha nem szolgáltatjuk ki!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
*
*
*