Események betöltése

MVÜK Café – Innováció

november 13 14:00 - 17:00

jelentkezés tagjelöltként

jelentkezés vendégként

jelentkezés tagként

A Hűség 2.0 már nem csak pontgyűjtés és kedvezmények: a digitális korban az ügyfélélmény, a személyre szabott ajánlatok és az érzelmi kötődés áll a középpontban. A lojalitás kölcsönös értékteremtéssé vált, ahol az adatokból üzleti eredmény, az élményből hosszú távú kapcsolat születik. Ismerd meg, hogyan lehet az ügyfél nemcsak vásárló, hanem elkötelezett márkanagykövet!

A Café során áttekintjük:
• hogyan alakult át a lojalitás fogalma,
• mit jelent ma az ügyfélérték, és hogyan mérhető,
• milyen szerepe van az omnichannel élménynek, gamifikációnak és a márkaidentitásnak,
• milyen digitális megoldások segítik a hűségprogramok hatékonyságát,
• és hogyan alakulnak a jövő trendjei – AI, fenntarthatóság, közösségi élmény.

Várunk mindenkit, aki ügyfélkapcsolati stratégiában gondolkodik – kereskedelem, szolgáltatás, vendéglátás, pénzügyi vagy digitális területen.

A részvétel lemondására az eseményt megelőző 48 óráig, legkésőbb 12:00 óráig van lehetőség. Ezután történő lemondás vagy meg nem jelenés esetén a részvételi díjat felszámítjuk.

 

Időpont: 2025. november 13., csütörtök | 14:00–17:00
Helyszín: Boook Kitchen (ingyenes parkolás a Praktiker parkolójában)

Témagazda: Bakos Krisztina – értékesítési igazgató, Netlient Kft. / Ugyfelkartya.hu – Loyelit, Szilágyi András, ügyvezető – Netlinet Kft.
MVÜK házigazda: Gliga-Vermesi Erzsébet
Részvételi díj: 9.500 Ft + áfa / fő

BOOOK Kitchen

Mester utca 87.
Budapest,1095Magyarország

Sikeres jelentkezés !